fredag 23 januari 2009

"Follow your dreams"






Idag får ni se lite nyheter från Ylva Skarp som kommit in i butiken.
De här fina kuddarna med vacker text & handstil och med bra budskap.
"Follow your dreams" & "anything is possible"
Något att ta till sig...livet är kort och man skall njuta av det.
"be the change you wish to see in the world"
Kuddfodralen finns i svart & vitt och kostar 375 kr st.

Idag har jag min lediga fredag och jag skall njuta av den.
Jag skall börja med en kopp kaffe och ringa min syster för det är något av det som gör mig glad.
Ni har väl inte missat hennes fina blogg HELENA SKARP.

Ha en skön fredag och njut av den!
Maria

8 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

DEN har vi absolut inte missat :) Ni visar jämt så fina och inspirerande saker tycker jag - båda två *ler* Det märks att ni är systrar!

Åhhh så fina kuddar, sådana skulle jag absolut kunna tänka mig en hel drös.

Önskar trevlig fredag!

Kram Jenny

Ness Lockyer sa...

What gorgeous cushions. I have just done a feature about your blog and online store today. have a look at http://marleyandlockyer.blogspot.com
Ness xx

My home is my Castle sa...

Så herlig å ha et sånt flott forhold til sin søster :) Jeg har 3 søstre og vi har det så godt sammen vi og :)

Nydelige kuddar ...

Ha en fin helg
Klem,Kari

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Så vakre de putene var..og så flotte sitater/ordtrykk som de hadde.

Håper du får en kjempe flott fredag! Klem

Marits vita skrin sa...

Hej Maria.

Vi träffades för längesen när jag besökte din carport i Uppsala. Jag köpte järnbokstäver och du skickade ett L fel till mig som jag fortfarande har här hemma åt dig, kommer du ihåg?

Vilken otroligt vacker butik du ser ut att ha. Hade det inte legat så långt bort hade jag åkt imorgon.
Och vad avundsjuk jag blir på ditt plåtskåp. Precis ett sånt är jag ute efter.

Tusen tack för inspirationen.

Kram från Marit

H A N N A S - F O R M sa...

Tack söta du...det är så kul att arbeta med henne så att man glömmer bort tid och rum...ja, du om någon vet ju hur det är då man får arbeta med det man älskar...så SNYGG kudde du visar...ska kika in till Ylva nu!

KRAM
Hanna

Marits vita skrin sa...

Hej igen.

Eftersom våran "nya" lilla familjemedlem är en Levis så kanske jag ska beställa evis i rostiga bokstäver av dig, hihi.

Förresten vart hittade du ditt plåtskåp? Kommer du över flera så vet du vart du ska vända dig.

Kram igen

Anonym sa...

Jag blev verkligen förtjust i kudden, den är underbar. Synd att jag bor så långt från Biskopsgården annars hade jag gjort ett besök hos dig snarast:) Kanske till sommaren...

Kram Sofia