lördag 3 januari 2009

Gammal hylla




God förmiddag!

Här i Uppsala skiner solen och det är vitt och vackert utanför fönstret.
Det har kommit lite ny snö och det är kallt och friskt.

I går kväll hade vi födelsedagsmiddag här hemma då min man fyllde år och jag tog lite bilder från dukningen, men det känns som jag bara visat dukade bord ett tag.
I stället blir det några bilder på en gammal hylla jag inhandlat rätt nyligen.
Jag är mycket förtjust i gamla hyllor och knoppbrädor, men tyvärr är det ganska svårt att få tag på dem.

Nu skall vi ut på en liten rask morgon promenad i det vackra vintervädret innan det är dags att öppna butiken.

Ha en skön söndag!
Maria

11 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Dukade bord är alltid roligt, kul att få inspiration :) Jättefin gammal hylla, längtar tills sommarens alla auktioner drar igång!

Lilla huset på prärien sa...

Oj vilken tjusig hylla! En sådan har jag minsann aldrig ens sett tidigare! Bara nyproducerade. Superfin!

/ Jenny

Anonym sa...

Superfin hylla.

/annica

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till din nya fina buitk och din nya fina blogg!! God fortsättning på det här året! Mari.

LOPPISLIV sa...

Hej Maria! Först och främst vill jag önska dig en God fortsättning på det nya året. Grattis också till nya vackra bloggen. Ska genast lägga den under mina länkar så jag hittar hit igen. Underbar gammal hylla du fått tag på. Visst är det härligt med dessa soliga kalla dagar nu, det är så ljust och vackert. Kraaam Paula

Marie sa...

Hyllan är helt underbar Maria, såååå fin!

Vad fin din nya blogg är och vad roligt det är att ÄNTLIGEN kunna förstora alla dina vackra bilder. Det har jag verkligen saknat på Metrobloggen.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Millas hem sa...

Hej!
Ja, här har vi också riktigt kallt och soligt vackert väder!
Snön som ligger täcker precis marken, men det lilla gör att det blir lite ljusare iallafall.

Din nya sida är så fräsch och hyllan är supercharmig!

God Fortsättning önskar jag dig!
Kram Camilla

Millas hem sa...

Bara jag igen...
Jag lägger till dig i min lista!
C

me and alice sa...

Underbar hylla i ett underbart hem!
Kram Susanne

Anonym sa...

Hej :). God fortsättning på det nya året!
Kikade in på metrobloggen o såg att du flyttat. Din hylla är bara såå fin :). Du har visat otroligt vackra bilder sedan er flytt. Ni bodde fint innan oxå, vill jag bara poängtera. Men ni har toppat det nu i ert 1700-tals hus. Hoppas att ni bott in er o nu...å bara stortrivs.
Kram whitevintagedreams

♥ Fyra årstider sa...

Är så glad att jag hittat din blogg. Tipsar om Biskopsgården i min blogg...hoppas det är ok.
Kram Lotta