fredag 9 januari 2009

Ledig fredag


Tack snälla ni för alla trevliga kommentarer och positiva feedback till hemsidan.
Jättekul!!!
Idag har jag haft en ledig dag alldeles för mig själv.
Jag började dagen på blomstergrossen där jag frossade i vackra blommor och en kopp gott kaffe.
Efter det blev det några loppisar, lite shopping och sedan en långpromenad i vårsolen.
En underbart härlig dag!!!
Ja, då undrar ni varför jag visar denna bild...men jag tänkte visa hur det kan se ut här hemma mellan varven. Vanligtvis brukar ni få se när det är städat och det är vad jag ofta gör när jag har min lediga dagar. Men inte idag.
Här kan ni se en liten skymt av en fransk fåtölj jag köpte i höstas.

Önskar er all en trevlig helg!
Kram Maria

5 kommentarer:

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Hei!
Det virker til at du har hatt en helt underbar dag i dag=)

Jeg har lånt noen bilder fra butikken din og laget innlegg om den,håper det er ok! Vennlig hilsen Tonje (min gamle blogg var Landlig Idyll)

Lilla huset på prärien sa...

Vilken helt underbar fåtölj du har hittat!! Jättefin! Och vilken mysig dag du har haft :)

Alla har vi det stökigt hemma...

Kram Jenny

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilken härlig dag du hade! Underbart :)
Hihi jag tycker att den "stökiga" bilden var fin ....man ser ju en underbart vacker stol under kläderna ;)
Kram!

Minna Mercke Schmidt sa...

Skönt med lunga "ladda batterierna"-dagar. Lycka till med affärerna. nya hemsidan är fantastisk fin!

Goa sa...

Jag fullkomligt älskar denna bild!
Det är vackert med lite stök...bilden lever!
Vackert!