lördag 17 januari 2009

Lyckad mässa




Foto: Jeanne darc living

Nu har vi varit och köpt in våren till butikerna.

Vi har hittat många fina saker, bla mera bokstäver och schabloner i plåt liknande dessa.
Tänk vad mycket roligt man kan ha dem till, göra egna textiltryck, skriva på möbler och som dekoration att hänga på möbler, ljus och girlanger.

Ett etui med hela alfabetet kommer att kosta ca: 300 kr för de stora och något mindre för de små. Siffror kommer vi också att ta hem och de finns i min butik Biskopsgården & min systers butik Uthuset någon gång i mars.

Idag har vi öppet i våra butiker. Välkomna!
Maria

4 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Vilka underbara schaboner!! Det kommer definitivt komma en beställning från mig på ett set med sådana sen :)

Va roligt med mässa!

Önskar jag bodde närmre så jag kunde besöka din vackra butik!

Ha en skön helg,

Kram, Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Ja de är superfina! Jag har letat ganska länge efter gamla men inte hittat några till rätt pris ännu.

Liknande dem på bilden? Köpte ni inte in dem från Jeanne d'arc Living då? Visste inte att det fanns fler leverantörer på dem... eller jag har inte sett dem någon annanstans i alla fall.

Skriv mer om mässan! Hur var den??

Kram Jenny

Monica sa...

Åh,vad underbara....känns redan som mina......och varför inte bara ha dessa hängande.......
Jag letar efter en ganska stor schablon föreställnde en kungakrona....till ett projekt jag håller på med...ni har inte nåt sånt.....??!!
Ha det bra,
Monica i Rom

♥ Pia... sa...

Hej..du de där chablonerna var verkligen något det..vill ha alla tror jag:)..lampan i förra inlägget..kommer du visa dom i vitt också när du får hem dom?.. ha en skön löärdagskväll.. kramn..PIA