söndag 4 januari 2009

NYA MÖBLER










Det blev en kort arbetsvecka. En halv dags arbete och så är det helg igen.
I morgon på trettondagen skall vi åka till min syster på julgransplundring & kalas då Kalle fyller 3 år(tänk vad tiden går).

Idag visar jag några bilder på möbler som jag nyligen fått in i butiken.
Det är bla. en fåtölj, fotpall och fästmansoffa (1 1/2 sits soffa) i oblekt linnetyg.
I soffan & fåtöljen ligger kuddar från Jeanne darc.
Antik liten hylla med små krokar.

Snart är det dags för vårens inköpsmässa(formex) och det ser jag så klart fram emot.
Det är alltid lika inspirerande med en ny säsong.

Trevlig trettondagsafton!
Maria

10 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Snygga möbler, får nog bli en tripp till Uppsala snart tror jag! Har inte besökt din syster heller någon gång, båda ni verkar ha ljuvliga butiker! Har ju iaf Ylva Skarp i närheten ;)

Lilla huset på prärien sa...

Åh wow... den fåtöljen hade jag velat ha! Såå snygg den är! Och den där hyllan var inte fel den heller - hade gärna fått flytta hem till mig :)

Kram Jenny

HELENA SKARP sa...

Hej Syster

VILKA FINA BILDER!!!

Möblerna är såååå fina. Jag vill ha alla möblerna du visar. Vill bara först ha ett större hus så jag får plats.

Vad kul att ni kommer till oss i morgon!
Ni är varmt välkomna!!!!

Kram

Lillsyrran

Anonym sa...

Grattis till nya bloggen!
Jättefin header.
Så vackra möbler du har till försäljning.
Din naturliga, ljusa färgskala är något jag verkligen gillar!
kramar ingela

(skönt att slippa reklamen...)

Millas hem sa...

Möblerna är fantastiskt fina!
När som helst hade de fått flytta hem till mig!

Kram Camilla

Anonym sa...

Vilken underbar stol missade jag den när jag var hos dig? Får komma tillbaka på ett besök.

Annica

Tonje sa...

Hei! For noen nydelige møbler du har fått inn i din butikk=) Gratulerer med ny blogg også!

Kannor och karaffer sa...

Vilka underbara möbler som kommit in i butiken - det får bli ett besök framöver :-)

Nu har jag länkat om så nu finns både stora och lillasyster med sina nya bloggar med i länklistan.

Ha det gott och kör försiktigt när ni ska på kalas.

Hälsn.
Ann

Vintage sa...

Helt underbara bilder!Fina möbler.Kram susanne

Sparrow sa...

can you tell me where i can get one of those beautiful posters... "condilien ende be" and what does this mean?
Thank you so much!

Natalie