fredag 30 januari 2009

Trevlig helg







Då var det fredag igen...
Idag har jag packat upp en del varor som kommit hem under veckan och mer väntar.
Här några bilder på vita blusar & storskjortor i vitt som kommit.

En snygg vit brandsläckare som med fördel kan sitta lätt tillgänglig i hemmet utan att för den delen förstöra inredningen i en estets ögon. Min syster och jag beställde denna gång till våra hem & butiker.
Men om intresse finns kan vi ta hem till försäljning.

Önskar er alla en riktigt skön fredag!
Maria

6 kommentarer:

Ina sa...

Vilka underbara vita blusar, kan man få för många vita blusar? Inte enligt mig i alla fall!
En sådan brandsläckare skulle man ju ha då hade man precis som du skriver kunnat ha den framme utan att det skämde.
Gillar ditt förra inlägg också, med de gamla möblerna i mörkare färgskala. Gillar också det mesta i vitt men det måste finnas viss motvikt för att få lite liv och tyngd i en inredning. Din franska stil, underbar och det lilla bordet är helt ljuvligt!!
Kram Ina

Marits vita skrin sa...

Vilka vackra blusar, både att ha på sig och att bara ha hängande.

En sån brandsläckare har jag oxå skaffat. Inte går det att ha en röd ful eller ;)
Och inte kunde vi vara utan heller tycker min brandman till karl.

Ha en skön helg. Kram

Tulipa sa...

Kul att det finns snygg design på både brandvarnare och brandsläckare! Det gör ju det hela helt plötsligt till en acceptabel inredningsdetalj!
Kram Mariette

marie sa...

Så underbara vita blusar! Ja,jag skulle bra gärna vilja ha en vit brandsläckare också! Tills dess så känns det iallafall bra att ha en ful röd istället för ingen alls. Men visst sticker det i ögonen! Hursomhelst så har du och din syster så underbar smak! Jag gillar även lite kontraster som du visar i inlägget innan...finfint!
Ha en bra helg!
Kram
Marie minlillaveranda

Dalkullan sa...

har du fått hem några lampor? Jag har för mig att du sa att du hade beställt hem det när jag var på besök sist.

hälsningar M

Kol och Rosors sa...

Så vackra blusar...

Varmt Välkommen in till emj!

Trevlig helg & kram L-Lott